اقدامات هتاکانه اخیر دشمنان نشان از حقارت و استیصال آنها دارد

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: دشمن در فتنه اخیر با وجود برنامه ریزی قوی، در هیچ عرصه ای موفق نشد، حتی در اقتصاد هم با وجود تحریم های شدید، اما راه به جایی نبردند و لذا این اقدامات کودکانه و حقیرانه را از روی عصبانیت انجام می دهند.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز (23 دی) در حاشیه مراسم راهپیمایی مردم بیرجند در محکومیت توهین گستاخانه نشریه فرانسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه ضمن محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به ساحت مرجعیت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: این اقدامات دشمنان نشان از استیصال و درماندگی دشمنان دارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اقدامات هتاکانه دشمنان نشان از حقارت و استیصال دشمن آنها است، گفت: دشمن در فتنه اخیر با وجود برنامه ریزی قوی، در هیچ عرصه ای موفق نشد، حتی در اقتصاد هم با وجود تحریم های شدید، اما راه به جایی نبردند و لذا این اقدامات کودکانه و حقیرانه را از روی عصبانیت انجام می دهند.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها و توطئه ها، دشمنان را از پای درآوده است، گفت: دشمنان امروز از روی حقارت به کثیف ترین کار که ناسزا گفتن است روی آورده اند اما این حضور مردم با بصیرت ایران در دفاع از نظام و ولایت مانند سیل خروشانی دشمنان را به زباله دان تاریخ می برد.

 

وی گفت: ملت ایران بیدار است و اقتضای امت انقلابی و اخیرالزمانی همین است و این جای شکرگزاری دارد.

 

 

 

کد خبر 1246455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha