آمریکا باید از منطقه اخراج شود

آیت الله عابدینی گفت: بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز عزم ما جزم شده تا آمریکا از منطقه اخراج شود و انشاالله این امر به زودی زود محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۳ دی) درمسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داریم بانویی که سیده و سرور زنان عالم از ابتدا تا انتهای خلقت است و همه امامان ما خود را شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) می دانند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) ویژگی های برجسته و فضايل بسیاری دارند و این روز را به همه به ویژه بانوان تبریک می گوییم و این تبریک به این معناست که از خداوند متعال می خواهیم برکات وجود حضرت زهرا (س) را در دل های همه ما جاری کند و همه ما از رهروان آن حضرت باشیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های حضرت زهرا (س) این بود که ایشان همواره اهل ذکر بودند و این اهل ذکر بودن یعنی همواره به یاد خدا بوده و با خدا ارتباط داشتند و از همین رو هم دریای آرامش بودند؛ انسان وقتی اهل ذکر باشد نشاط و امید پیدا می کند و در سختی ها به دیگران آرامش می دهد.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: خداوند متعال فرموده اند برای رسیدن به آرامش راهی غیر از ذکر وجود ندارد و مرکز ذکر هم قرآن کریم است و حج و نماز هم ذکر محسوب می شود و خداوند متعال فرموده است ای کسانی که ایمان آورده اید چون برای نماز جمعه ندا سر می دهند به سوی ذکر خدا بشتابید و داد و ستد را راه کنید و این فرمایش خداوند سبحان نشان دهنده اهمیت نماز و ذکر است.

 

وی با تبریک ولادت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) هم پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) بودند و در وصیت نامه ایشان می بینیم که فرموده اند با دلی آرام و قلبی مطمئن، روحی شاد و ضمیری امیدوار از میان شما می روم و این آرامش هم به دلیل ذکر است.

 

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به روز مادر و نقش مادران در تربیت فرزند گفت: یکی از مهمترین نقش های مادران تربیت فرزند است و مادران باید به مسئولیت انسان پروری افتخار کنند مادر بودن والاترین و شریف ترین شغل عالم است و امام خمینی (ره) فرموده است خداوند متعال برای انسان پروری به انبیا در طول تاریخ رسالت داد و این انسان پروری بر عهده مادر است و باید قدردان این جایگاه باشیم.

 

وی در ادامه به سالروز فرار شاه در ۲۶ دی ماه اشاره و بیان کرد: در ایامی قرار داریم که سالروز فرار شاه خائن است و در آن زمان با شنیدن این خبر همه بسیار خوشحال شدند و شور و شعف بسیاری جامعه را فرا گرفت و  بعد از مدتی هم بساط آمریکا هم از کشور ما برچیده شد.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: امروز هم بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزم ما جزم شده تا آمریکا از منطقه اخراج شود و انشاالله این امر به زودی زود محقق می شود.

 

وی یادآور شد: در اغتشاشات اخیر عده ای در برابر ما قرار گرفته و پرچم و وحدت این ملت را نشانه گرفتند ولی خوشبختانه سرشان به سنگ خورد و دشمن هم در این اقدام شکست خورد زیرا به فرموده رهبر محاسبات شان اشتباه و در واقع اراده جمهوری اسلامی قوی بود و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 1246456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha