هشتاد درصد مصوبات مربوط به بانوان در یزد اجرایی شده است/ فرهنگ و هویت ما در بانوان نهفته است

خزعلی با اشاره به نقش بانوان به عنوان نیمی از جامعه در جامعه اسلامی گفت: فرهنگ و هویت ما در بانوان نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم جشن « دختران سلیمانی» با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سالن وحدت یزد گفت: زیاد شنیده ایم که زنان نیمی از جامعه و سازنده نیمی دیگر هستند که همان مزیت نسبی بی بدیل است که همان نقطه هدفی است که فرهنگ و هویت ما در آن نهفته و فرهنگ شکسته خورده غربی در بحث و خانواده آن را هدف قرار داده است.

 

 

وی افزود: زنان ما اجازه نمی دهند هویت اصیلی آنان که با موهبت الهی پیوند خورده دستخوش افرادی قرار گیرد که جز به فروپاشی مادی و معنوی کشور رضا نمی دهند.

 

 

خزعلی بیان کرد: زنان یزد مصداق بارزی از مقاومت در مقابل هجمه ها و مقداری از سرمایه های کشور هستند و افرادی چون ستی فاطمه دارند که برای سربلندی کشور می کوشند.

 

 

وی گفت: ما برای رسیدن به ایران قوی سرمایه زنان قوی، هوشمند داریم و برای تحقق ایران مقاوم که جسارت دشمن را بستاند شیرزنان ایرانی داریم.

 

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیان کرد: برای ایستادن در برابر نامردی ها، زنان عفیف و غیرتمندی داریم که همان زن بد حجاب و کم حجاب به دهان دشمن می زند و در مقابل خواسته های نامشروع آن ها می ایستد.

 

وی ادامه داد: ما بانوانی چون کوه استوار داریم که به همراهی از همسران، برادران و فرزندان خود ایستاده و با انسجام و مهر را در جای جای مرز و بوم ساری و جاری نموده است.

 

خزعلی بیان کرد: وظیفه ما است که این توان را قدر بشناسیم و در هموار نمودن مسیر آنان هیچ تلاش را فروگذار نکنیم.

 

 

وی گفت: این دولت با اقدامات مختلف سعی دارد زمینه ارتقای زنان را در دو ساحت فراهم نموده و در آینده نیز شاهد این رشد و نمو خواهیم بود.

 

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیان کرد: هشتاد درصد مصوبات بانوان در سفر اول اجرایی شده و انشالله مصوبات مطلوب تری برای استان دیده شده و چشم اندازی پربارتر برای بانوان و خانواده های یزدی رقم خواهد خورد.

کد خبر 1246459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha