ادارات و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تعطیل شدند

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵دی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان و به از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده امروز(23 دی) به اخطار نارنجی هواشناسی به جهت برودت هوا اشاره کرد و گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

 

وی افزود: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی می باشند.

 

به گفته معاون استاندار؛ تمامی مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور بصورت مجازی می باشد و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

 

عباس زاده افزود: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تامین گاز بویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکین عزیز می خواهیم که تمام همت خود را برای صرفه جویی در مصرف گاز به کار گیرند.

 

وی تاکید کرد: همچنین به همه هم استانی های عزیز توصیه می شود از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و از تردد در محورهای مواصلاتی به جهت لغزندگی و یخ زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

 

عباس زاده با تأکید بر این که این تصمیمات و توصیه ها صرفاً به جهت حفظ سلامت و رفاه هم استانی ها اتخاذ می‌گردد، گفت: همراهی و همکاری مردم عزیز تحقق بهتر تصمیمات و برنامه ها را به همراه خواهد داشت.

 

شایان ذکر است؛ براساس مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و موافقت استاندار خراسان جنوبی، کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی روز شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه تعطیلی می باشند.

 

 

 

کد خبر 1246464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha