عمل به قانون وظیفه ‌آحاد جامعه است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی، خون‌بهای شهدا و عمل به آن وظیفه آحاد جامعه است، گفت: برخورد جدی با قانون شکنان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد، با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: ترویج و نهادینه سازی سیره و مکتب فاطمی در جامعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.


امام جمعه بروجرد با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه، افزود: برخورد قاطع و قانونی با هنجار شکنان ضروری است.

 

وی ادامه داد: در سایه قانون اساسی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اجازه قانون شکنی به سودجویان و اختلالگران داده نمی شود.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با افرادی که مخالف قانون عمل می کنند برخورد جدی صورت می گیرد چراکه وحدت، آرامش و امنیت حاکم بر جامعه باید بیش از گذشته حفظ شود.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه افزود: این اقدام مذبوحانه بیانگر اوج عصبانیت، درماندگی و ناامیدی و نتیجه شکست‌های پی‌درپی غرب از ایستادگی و استواری ملت ایران است.

 

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ملت ایران متعهد به اسلام و ارزش‌های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان برای خدمت به مردم ورفع مشکل بیکاری، اظهار کرد:بهره گیری از نیروهای بومی موجب افزایش کارایی و تاثیرگذاری بیشتر در خدمات می شود.

 

امام جمعه بروجرد افزود: بروجرد دارای جوانان تحصیل کرده بسیاری است که انتظار می رود این افراد توانمند در استخدام جدید وزارت آموزش و پرورش به خوبی دیده شوند.

 

کد خبر 1246471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha