اسلام به زنان جایگاه و شخصیت بخشید/نسخه ویران گر غرب

حجت الاسلام میردامادی گفت: اسلام به جامعه زنان جایگاه و شخصیت بخشید و آنان را از بردگی جدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به جایگاه و نقش زن اظهارداشت: اسلام به زن جایگاه و شخصیت بخشید و باورهای نادرست را پیرامون این موضوع اصلاح کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به نگاه پیش از اسلام نسبت به زنان، افزود: بردگی و زنده به گور کردن زنان جز افکار مهم مردم آن زمان بود که اسلام چنین نگرشی را تغییر داد.

 

وی ادامه داد: زندگی حضرت رسول و ائمه معصومین و نامگذاری آنان برای دخترانشان باعث شده تا نگرش جامعه به این قشر تغییر یافته و شخصیت بالای زن رشد پیدا کند.

 

نسخه ویران گر غرب

 

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه توسعه فکری خوبی در حوزه زن در بین مردم ایجاد شده، تصریح کرد: تفکرات غربی مثل نگاه شهوتی به زن و هم جنس بازی به این موضوع آسیب می زند.

 

وی ادامه داد: غرب همه پیشرفت های فرهنگی و فکری جامعه را خراب کرده و به نسخه ویرانگری را برای مردم تدوین و تشریح ساخته است.

 

حجت الاسلام میردامادی با انتقاد از نوعی تفکرات غرب گرایی، خاطرنشان کرد: زن در خانواده نقش مهمی دارد اما تفکرات غلط آن را نقد کرده و سهم مهم همسرداری را کاسته و این شخصیت را به بازی گرفته تا به اهدافش یعنی تزلزل خانواده برسد.

کد خبر 1246478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha