دیدار معاون  رئیس جمهور با خانواده شهدای مدافع امنیت در قم

معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت سلام امروز با سفر به قم با خانواده معظم شهدای امنیت دیدار و از مادران شهیدان مختار زاده و زاهدلویی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور در سازمان امور اداری و استخدامی کشور و علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دیدار‌ با خانواده شهدای مدافع امنیت در قم،اطاعت پذیری از ولایت فقیه و داشتن ادب و اخلاق و احترام به پدر و مادر را از ویژگی های خاص همه ی شهدا عنوان و تصریح کردند: در دوره‌ای که خیلی‌ها در خواب بودند این شهدا مشعل روشن گری و هدایت را برای ما روشن کردند تا از سردرگمی نجات پیدا کنیم.

 

پدر شهید طلبه حسن مختارزاده نیز در این دیدار عشق و ارادت به حضرت زهرا سلام الله علیها و حضور در فعالیت‌های اجتماعی و گروه‌های جهادی همچنین ولایت مداری را از ویژگی‌های بارز فرزندخود عنوان کرد و گفت:محسن در زندگی خود همواره راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده بود و همیشه آرزوی رسیدن به شهادت را داشت.

 

پدر شهید زاهدلویی نیز در این دیدار گفت: مهدی همیشه در فعالیت‌های مذهبی و جهادی فعال بود و علاقه زیادی هم به خدمت به خانواده‌های محروم و نیازمند داشت به طوری که روز‌هایی که درس و بحث تعطیل می‌شد کارگری ساختمانی انجام می‌داد و درآمدش را برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین این خانواده‌ها صرف می‌کرد.

 

در پایان این دیدار‌ها هدایای ویژه رئیس جمهور به مناسبت روز زن و ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به مادران این شهدا تقدیم شد.

کد خبر 1246501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha