تمدید دورکاری دستگاه های اجرایی گلستان در راستای مدیریت مصرف گاز

کر از تمدید دورکاری دستگاه های اجرایی گلستان در راستای مدیریت مصرف گاز در روزهای شنبه و یکشنبه (٢۴ و ٢۵ دی) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حاجی گلدی کر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مدیریت مصرف گاز در استان و در پی تداوم سرمای شدید هوا ادارات و دستگاه های اجرایی استان گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی) به صورت دورکاری به ادامه فعالیت خود می‌پردازند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان افزود: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامیدر روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی) به صورت دورکار هستند.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان، دو شعبه بانک ها در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان ها باز هستند.

 

حاجی گلدی کر اظهارداشت: تمامی دانشگاه ها به صورت غیرحضوری و مدارس به صورت مجازی و در بستر شاد فعالیت دارند و تنها امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم حضوری است.


 وی بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق  تاکید کرد و گفت: شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کنند.

 

 

کد خبر 1246502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha