خانواده شهدا مایه افتخار  کشور هستند

زیویار، گفت: خانواده شهدا را الگو خواند و گفت: خانواده شهدا مایه افتخار کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(۲۳دی)، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، به همراه مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، فرماندار و جمعی از مسئولین در دیدار با خانواده شهید«فرید کرمپور» و همسر شهید داوود عبداللهی، ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر را به همه مادران این سرزمین به ویژه مادران و همسران شهدا تبریک گفت.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه خانواده شهدا موجب عزت و افتخار هستند، افزود: اینکه جوانان غیور استان لرستان برای دفاع از نوامیس، ارزش ها و دفاع از تمامیت ارضی کشور از جان خود هم دریغ نکردند، موجب افتخار است.

 

وی با اشاره به اینکه شهید کرمپور، اولین شهید امنیت و شهید دهه هشتادی است، عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر استان ما در وضعیت مطلوبی قرار داشت و اغتشاشاتی در استان رخ نداد، این به برکت حضور و ایستادگی مردم پای انقلاب، ولایت و رهبری است.

 

زیویار بیان کرد: جوانان غیور لرستانی به گونه ای تربیت شده اند که نه تنها در داخل استان بلکه در خارج از استان نشان دادند که خط غیرت و ایثار را فراموش نمی کنند.

 

شهید کرمپور مایه افتخار همه است

 

استاندار لرستان با بیان اینکه شهید فرید کرمپور مایه افتخار همه است، گفت: تعبیری که شهید سلیمانی فرمودند《 شهید قبل از اینکه به شهادت برسد، شهید است》، این جمله مصداق بارز شهید کرمپور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، در دیدار با همسر شهید داوود عبداللهی، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، گفت: این روز بزرگ توفیقی شد تا به رسم ادب خدمت خانواده شهدای امنیت برسیم.

 

وی عنوان کرد: خانواده شهدا الگوی صبر، استقامت و ایثار هستند.

 

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در ادامه این دیدار با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز مادر و روز زن افزود: خانواده شهدا مایه عزت و افتخار هستند.

 

شهید عبداللهی ها مایه افتخار هستند

 

استاندار لرستان بیان کرد: شما و مادران شهدایی که در استان کم نیستند؛ و شهید عبداللهی ها مایه افتخار هستند.

 

فرماندار خرم آباد در ادامه دیدار با خانواده شهید عبداللهی، با تبریک میلاد دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: وقتی کسی شهید می شود افزون براینکه با ریختن خون خود به تقرب الهی می رسد، خون این شهدا برکاتی برای خانواده و جامعه نیز در پی دارد.

 

وی عنوان کرد: ما این ثمرات و برکات نیاز داریم و باید خودمان را به ادامه راه شهدا پیوند بزنیم.

کد خبر 1246505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha