تمام گاز طبیعی خراسان شمالی به بخش خانگی اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گاز بخش های مختلف از جمله صنایع در استان قطع شده و تمامی گاز طبیعی در شبکه ها به بخش خانگی اختصاص یافته است.

سیدمحمود هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: تلاش داریم تا با مدیریت مصرف، گاز بخش خانگی در استان با قطعی روبه رو نشود.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: خوشبختانه با صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز در استان، شاهد پایداری شبکه در استان هستیم.

 

هاشمی اظهارکرد: در روزهای اخیر در هر شبانه روز بیش از هفت میلیون و در شبانه روز منتهی به جمعه هفت میلیون و 34 هزار  مترمکعب گاز در استان به مصرف رسید که 6 میلیون و 750 هزار مترمکعب آن مربوط به بخش خانگی است.

 

وی افزود: در شبانه روزماقبل، میزان مصرف گاز در استان هفت میلیون و 200 هزار مترمکعب ثبت شد که از این میزان 6 و 900 هزار مترمکعب در بخش خانگی به مصرف رسید.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم همراهی کرده و میزان مصرف گاز مدیریت شده است.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: هیچ گونه قطعی گاز در استان گزارش نشده و شبکه گاز استان پایدار است.

 

وی گفت: برای تامین گاز بخش خانگی، گاز تمامی صنایع استان قطع شده و مصرف در این واحدها به صفر رسیده و صنایع برای فعالیت خود از سوخت جایگزین استفاده می کنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: گاز پتروشیمی هم که تاکنون محدود شده بود، از پنجشنبه شب به طور کامل قطع شده است.

 

پایداری سرما و برودت هوا در روزهای اخیر منجر به صدور هشدار سطح بالای مصرف گاز در استان شده و با ادامه این روند شاهد افت فشار در برخی از شهرهای استان هستیم.

 

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی کاهش ۲۴ درجه ای دمای هوا را در سردترین ساعات پیش بینی کرده که در شبانه روز گذشته در برخی از مناطق استان دما به زیر ۲۴ درجه سانتیگراد نیز رسید.

کد خبر 1246658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha