ضرورت رفع دغدغه های اصحاب رسانه/ مسئولان خادم مردم باشند

آقازاده با بیان اینکه مسئولان بایستی خادم مردم باشند گفت: دغدغه های خبرنگاران شناسایی و رفع شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سیدعلی آقازاده امروز (شنبه، ۲۴دی ) در نشست خبری با بانوان بسیج رسانه استان گیلان که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: بانوان نقش ارزنده ای در توسعه جامعه و آرامش خانواده دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گیلان ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف دارد گفت: صنعت گردشگری گیلان فرصت گرانبهایی برای توسعه استان محسوب می شود، در این بخش و دیگر حوزه های صنعت نیز با توجه به وجود نیروهای توانمند باید برنامه‌ریزی‌های درستی صورت گیرد.


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند، افزود: با توجه به تدابیر رهبری، مصالح کشور و گیلان، حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه قرار گیرد.

وی به ظرفیت‌های گیلان در برخورداری از نیروی انسانی باسواد و فرهیخته اشاره و خاطرنشان کرد: استان گیلان در حوزه علمی سرآمد بوده و نیروهای توانمندی تحویل جامعه داده است.

آقازاده با بیان اینکه در حوزه های کشاورزی و نساجی گیلان ظرفیت های بالایی دارد ادامه داد: عقب ماندگی های این حوزه ها شناسایی و رفع شود.‌

وی خاطر نشان ساخت: آشنایی اصحاب رسانه با ظرفیت‌های مختلف استان و تلاش در جهت انعکاس فرصت‌ها و چالش‌های جامعه و کمک به مسئولان اجرایی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تلاش‌های این کمیسیون در پشتیبانی از اقشار جامعه گفت: با توجه به دغدغه‌های متعدد اصحاب رسانه و حضور فعالین این عرصه در رده‌های بسیج در راستای پیگیری مطالبات آن‌ها باید سازماندهی درستی توسط مسئولان مربوطه صورت گیرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دیگر تحمل رانت‌خواری و فساد را ندارند، افزود: امروز مردم از مدیریت انقلابی انتظار دارند بر همین اساس اجازه مدیریت منفعت‌طلبانه به کسی را نخواهیم داد.

وی اظهار داشت: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف برای مقابله با توطئه‌های دشمن نقش‌آفرین بودند که نشان‌دهنده نقش مهم و ظرفیت‌های مردمی است و این مردم شایسته تکریم هستند و باید در جهت رفاه و آسایش آنان گام برداشته شود.


آقازاده با بیان اینکه در گیلان باید در حوزه‌هایی مانند نساجی سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد، افزود: آشنایی اصحاب رسانه و ‌خبرنگاران‌ با ظرفیت‌های مختلف استان و تلاش در جهت انعکاس مسائل راهبردی، فرصت‌ها و چالش‌های جامعه و کمک به مسئولان اجرایی می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

وی با اشاره به اینکه کمبودها و ضعف‌هایی در بخش‌های مختلف استان وجود دارد که با شناسایی این موارد می توان توسعه استان را بیش از پیش فراهم کرد تصریح کرد: نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی باید خادم مردم باشند که با حضور در صحنه‌های مختلف برای مقابله با توطئه‌های دشمن نقش‌آفرینی کردند و بایستی جهت رفاه و آسایش آن‌ها همه مسئولان قدم بردارند.

کد خبر 1246680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha