مفتی اعظم عمان: کابینه جدید رژیم صهیونیستی، به دنبال اشغال مسجدالاقصی است

شیخ احمد بن حمد الخلیلی درباره آزادی مسجدالاقصی گفت: کابینه جدید رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال مسجدالاقصی است و برای آزادی فلسطین تمام امت اسلامی باید یکپارچه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قدس پرس، شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی اعظم عمان، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «دولت اشغالگر راست‌گرای افراطی به سمت اشغال مسجد الاقصی می رود و به تجاوزات خود علیه مسجدالاقصی ادامه می دهد و  مقدسات را زیر پا می گذارد. صهیونیست ها با این هتک حرمت ها و آزار و اذیت ها به جنگ مذهبی دامن می زنند و احساسات  ملت مسلمان در شرق و غرب این سرزمین را نادیده می گیرند.

 

وی تاکید کرد: امت اسلامی برای مقابله با دشمنی صهیونیست ها باید در یک صف واحد قرار بگیرند و با تمام قوا از نیروهای مقاومت فلسطین محافظ مسجدالاقصی تا زمان آزادی آن حمایت کنند  و سرزمین های اشغالی فلسطین را آزاد کند تا این سرزمین به صاحبان قانونی آن بازگردد و مردم فلسطین از استقلال کامل برخوردار شوند و حکومت عادلانه خود را در خاک پاک آن مستقر کنند.

 

وی افزود: همانطور که بیش از یک بار گفته این دینی به گردن تمام امت اسلامی است و تا زمانی که به طور کامل و بدون کم و کاستی انجام نشود، از آنها برداشته نمی شود.

کد خبر 1246746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha