مسابقه مجازی «دلنوشته‌ای به سردار دل‌ها» تمدید شد

آمون گفت: مسابقه مجازی «دلنوشته‌ای به سردار دل‌ها» تمدید شد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۳۰ دی ماه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه مجازی «دلنوشته‌ای به سردار دل‌ها» همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد و از عموم علاقمندان آن شهید بزرگوار دعوت می شود تا در این مسابقه فرهنگی مشارکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان تا 30 دی ماه فرصت دارند تا دلنوشته های خود را با موضوع سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند از طریق آدرس الکترونیکی https//formafzar.com/form/9hq0k دلنوشته های خود را ثبت کنند.

 

آمون خاطر نشان کرد: این حرکت فرهنگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، دبیرخانه کنگره شهدای استان و ستازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود.

 

وی افزود: به ۱۰ دلنوشته برتر، مبلغ ۲میلیون ریال اهدا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۳۳۳۸۲۸۴ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و یا با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تماس بگیرند.

 

کد خبر 1246780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha