توجه به نقاط حادثه خیر و پرتصادف جاده های غربی استان البرز در دستور کار است

حدادی گفت: بهبود زیرساخت های راه روستایی و میان شهری در سطح شهرستان نظرآباد نیازمند رسیدگی ویژه است به این منظور برنامه های کلانی در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، علی حدادی طی نشست با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز که یکشنبه ۲۵ دی با محوریت بررسی محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شد گفت: توجه به نقاط حادثه خیر و پرتصادف جاده های غربی استان البرز در دستور کار است. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: بهبود زیرساخت های راه روستایی و میان شهری در سطح شهرستان نظرآباد نیازمند رسیدگی ویژه است به این منظور برنامه های کلانی در دستور کار مسئولان امر قرار دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهبود زیرساخت های راه های روستانی در سطح استان اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته بودجه لازم با هدف تعریض سازی محورهای روستایی در نظر گرفته شده است. 

 

وی افزود: افزایش و ارتقاء میزان ظرفیت قیر در محورهای روستایی غرب استان البرز با توجه به کاهش میزان آسیب ها تسریع پیدا می کند. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی خاطنراشن کرد: استان البرز از جمله استان های حادثه خیر کشور است از این رو یکی از تدابیر لازم اتخاد بهبود شرایط محورهای مواصلاتی به ویژه در محور راه های روستایی است.

 

 

 

کد خبر 1246837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha