نفت سفید میان ۶ هزار خانوار روستایی توزیع شد

مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۶ هزار خانوار روستایی استان از نفت سفید به عنوان سوخت جایگزین گاز بهره مند شده اند و توزیع این سوخت ادامه دارد.

علی اصغر برومند به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان شمالی گفت: نفت سفید در روستاهای مختلف استان که احتمال قطع گاز در آن وجود دارد، توزیع شده است. 

 

 

مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی با بیان اینکه بخش بسیار زیادی از نفت سفید در روستاهای اسفراین توزیع شده است، افزود: هر خانواده ۲۰ لیتر نفت سفید دریافت می کند.

 

 


وی افزود: با توجه به افت فشار گاز، نفت سفید مورد نیاز  در درب منازل تحویل می شود از این رو مردم از مراجعه به ادارات استان  خودداری کنند.

 

 


برومند گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت قطع گاز، نفت سفید در اختیار مردم قرار دهد و در این باره هیچ نگرانی برای تامین نفت سفید در استان وجود ندارد.

 

 


مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۶ میلیون لیتر نفت سفید در استان ذخیره است و نگرانی در تامین این سوخت وجود ندارد.

 

 


پایداری سرما و برودت هوا در روزهای اخیر منجر به صدور هشدار سطح بالای مصرف گاز در استان شده و با ادامه این روند شاهد افت فشار در برخی از شهرهای استان هستیم.

 

 


اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی کاهش ۲۴ درجه ای دمای هوا را در سردترین ساعات پیش بینی کرده است.

 

 

 

کد خبر 1246853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha