۳۰ دست جهیزیه به نوعروسان آستارایی اهدا شد

تسلی‌نیا گفت: ۳۰ دست جهیزیه به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان به نوعروسان آستارایی اهدا شد.

بهرام تسلی‌نیا در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان آستارایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۳ دست جهیزیه به نوعروسان، ازدواج مجدد و پسران اهدا شده است.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: ارزش اهدایی این تعداد جهیزیه، سه میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی با بیان‌اینکه امروز۳۰ دست جهیزیه به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد، تصریح‌کرد:جهیزیه‌های اهدا شده به نوعروسان شامل اقلام ضروری تشکیل یک زندگی مشترک از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و تلویزیون بود.

 

 تسلی‌نیا به اهمیت ازدواج در دین اسلام و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ آماده کمک‌های نقدی خیرین برای تهیه جهیزیه برای نوعروسان است و آن تعداد از خیرینی که می‌خواهند به صورت غیرنقدی کمک کنند می‌توانند اقلام تهیه کرده را به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا واقع در بلوار بسیج تحویل دهند.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: چهار هزار خانوار با جمعیت ۹ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند که تمامی خانوارها شناسایی شده و با تحقیقات محلی مستحق کمک و یاری شما همشهریان گرامی می‌باشند.

کد خبر 1246881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha