کمک ۴ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام به ایتام و محسنین شهرستان بهشهر

جباری با بیان اینکه سه هزار و ۹۵۰ نفر حامی در طرح اکرام ایتام محسنین شهرستان بهشهر مشارکت دارند، گفت: امسال از سوی این حامیان معنوی ۴ میلیارد تومان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شد.

موسی جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه سه هزار و ۶۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد:بخشی از ماموریت های کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری، خیرین، حامیان معنوی ایتام و فرزندان محسنین و جمع آوری صدقات و... محقق می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت:حامیان طرح اکرام از ابتدای سالجاری تا کنون ۴ میلیارد تومان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز کردند .

 

وی ضمن  تشکر از حامیان معنوی ایتام افزود: سرانه دریافتی ایتام از حامیان ۷۰۰ هزار تومان است. 

 

جباری بیان کرد: در شهرستان بهشهر  در حال حاضر۱۰۵ فرزند یتیم و ۵۲۷ فرزند محسنین از حمایت های مادی و معنوی حامیان و خیرین برخوردار میشوند .

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر  گفت: سه هزار و ۹۵۰ نفر حامی در طرح اکرام ایتام محسنین شهرستان بهشهر  مشارکت دارند و کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند .

 

کد خبر 1246917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha