تردد وسائل نقلیه بدون زنجیرچرخ در محور کرج به چالوس ممنوع شد

سرهنگ کرمی با اعلام خبر ممنوعیت تردد وسائل نقلیه بدون زنجیر چرخ در محور کرج به چالوس گفت: ضروری است رانندگان پیش از اقدام به سفر نسبت به ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ پیمان کرمی با اعلان خبر ممنوعیت تردد رانندگان بدون زنجیر چرخ به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هدف از اجرای طرح ممنوعیت تردد وسائل نقلیه بدون زنجیر چرخ، حفظ امنیت و جان مسافران و راننده است. 

 

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: با توجه به شدت بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی در سطح استان البرز به خصوص در محور کرج به چالوس ضروری است که رانندگان احتیاط بیشتری کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات ایمنی بیان کرد: مأموران راهنمایی و پلیس راه به صورت کامل تمامی محورها را زیر نظر دارد.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از رانندگان به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی پربرف دچار مشکل شده اند به همین منظور برای حفظ سلامت رانندگان و مسافران از امروز دوشنبه ۲۶ دی تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است. 

 

کرمی خاطرنشان کرد: رانندگان با در نظر گرفتن ایمنی خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، چراغ مه شکن، همچنین سالم بودن بخاری و برف پاک کن نسبت به سفر اقدام کنند. 

 

 

 

کد خبر 1246935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha