اعلام طرح و ایده های منتخب دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی گفت: طرح و ایده های منتخب دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان پس از بررسی مشخص شد.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان گفت: طرح و ایده های منتخب دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان پس از بررسی  مشخص شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: طرح و ایده های منتخب دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان پس از بررسی  مشخص شدند و منتخبین می توانند تا اول اسفندماه سال جاری آثار خود ارسال کنند.

 

وی افزود: آثار ارسالی در قالب فیلم است که باید از طریق پورتال portal.shamstoos.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال شوند.

 

مسلمی مهنی ابراز کرد: در صورت بروز اشکال در فرایند بارگذاری فایل اثر، هنرمند می‌تواند پس از اخذ کد رهگیری در پورتال جشنواره، اصل اثر را با فرمت MP4 حداکثر با حجم 500 مگابایت در قالب DVD به آدرس پستی دبیرخانه ارسال کند.

 

مسلمی مهنی تاکید کرد: آثاری که به صورت پستی پس از پایان مهلت ارسال اثر، دریافت شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد بنابراین درخواست می شود هنرمندان فایل اثر خود را از طریق پورتال ثبت‌نام بارگذاری کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یادآور شد: ترویج اندیشه امامت و تحکیم نظام ولایت با محوریت شخصیت، سیره و معارف امام رضا علیه‌السلام و فرهنگ رضوی در سطح جامعه از طریق گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بخشی از اهداف این جشنواره است.

 

وی در خاتمه شناسایی، معرفی و گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با آن حضرت، فرآوری محتوای تولیدی جشنواره‌ جهت انتشار در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی، ارائه مفاهیم دینی و رضوی در قالب تئاتر خیابانی با اجرا در اماکن عمومی، استفاده از قالب تاثیرگذار تئاتر در راستای ترویج معارف دینی و رضوی برای عموم مخاطبان از سایر اهداف برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان برشمرد.

کد خبر 1246961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha