مسابقات قرآنی شرگت گاز آذربایجا‌ن‌شرقی برگزار شد

مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شد.

«وحید رضازاده» دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: امسال 428 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان در مسابقات قرآن حضور داشتند که این تعداد در دوره قبل 196 نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان، 120 درصد نسبت به مسابقات دوره قبل افزایش داشته است.

رضازاده افزود: این دور از مسابقات در رشته های قرائت، اذان، حفظ تخصصی، مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج البلاغه، قصه گویی، حفظ عمومی و موضوعی و صحیح خوانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فراگیری قرآن کریم و انس با مفاهیم نورانی آن از مهم ترین ضروریات فرهنگ دینی و اسلامی می باشد، اظهار داشت: مسابقات قرآنی شرکت گاز استان با هدف ارتقای سطح دانش قرآن کارکنان و تمسک به کلام الهی و  بهره گیری از رهنمودهای ارزنده آن در زندگی برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز تصریح کرد: مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان طی روزهای 22 و 23 دی ماه در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش شرکت گاز استان با حضور ناظر دارالقرآن شرکت ملّی گاز ایران و داوری اساتید برجسته قرآن در استان، برگزار شد.

کد خبر 1246976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha