اعلام فراخوان نخستین کنگره ملی شعر انتظار

جوانمرد از اعلام فراخوان نخستین کنگره ملی شعر انتظار استان مرکزی – شهرستان زرندیه خبر داد.

احمد جوانمرد با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی شعر انتظار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فراخوان این کنگره اعلام شده است و این کنگره ملی به میزبانی شهرستان زرندیه در محورهای مهدی شناسی(معرفت مهدوی)؛ مهدی محبی(محبت مهدوی)؛ مهدی باوری(بصیرت مهدوی)؛ مهدی یاوری(نصرت مهدوی) و مهدی ولایی(ولایت مهدوی) برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به شرایط آثار شرکت کننده در این جشنواره، افزود: تعداد آثار اسالی محدودیت ندارد و آثار باید تایپ شده و یا با خط خوش در کاغذ a4 به دبیرخانه ارسال شوند.

 

وی همچنین ادامه داد: آثار ارسالی می بایست جدید و در جشنواره های دیگر ارائه نشده باشند و ارسال مشخصات کامل شاعر به همراه تماس و نشانی دقیق پستی الزامی است.

 

جوانمرد با اشاره به اینکه به نفرات برتر این جشنواره لوح تقدیر و تندیش جشنوره و همچنین جوایز ارزشمندی اهدا می شود، گفت: شاعران، ادیبان و فرهیختگان سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب های مختلف شعری و در موضوعات مذکور تا سی ام بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه این کنگره ارسال فرمایند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، خاطر نشان کرد: نشانی دبیرخانه استان مرکزی شهرستان زرندیه، شهر مامونیه، میدان امام حسین(ع) خیابان محتشم کاشانی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کد پستی 63644-39417 تلفکس، 08645229356 و نشانی الکترونیکی zarandieh.ershad@gmail.com   است و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به این نشانی ها ارسال کنند.

 

این مقا مسئول ادامه داد: اختتامیه این جشنواره دوشنبه پانزدهم اسفند ماه بمناسبت نیمه شعابان سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

کد خبر 1247013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha