همه آحاد جامعه باید سربازان افتخاری حفظ محیط‌زیست باشند

آوایی، با اشاره به اهمیت فرهنگسازی در اهمیت حفظ محیط‌زیست از سنین پایین و مدارس گفت: عدم رعایت حفظ محیط‌زیست، یک فعل گناه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید احمد آوایی، امروز دوشنبه (۲۶ دی) در آیین غرس ۱۰۰ درخت به مناسبت روز هوای پاک که توسط شرکت دوده‌فام و اداره محیط‌زیست شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رعایت حفظ محیط‌زیست توسط تمامی اقشار جامعه ضروری است چرا که عدم رعایت این موضوع باعث بروز بلایای طبیعی می‌شود.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، افزود: عدم حفظ محیط‌زیست و رعایت موارد مربوط به آن یک فعل گناه است و علما نیز به این موضوع تاکید دارند.

 

وی تصریح کرد: فرهنگسازی اولین و مهمترین قدم در حوزه محیط‌زیست است و می‌بایست از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رادیو دزفول در این خصوص استفاده کرد.

 

آوایی، همچنین مدارس را از دیگر ظرفیت‌های مهم در حوزه فرهنگسازی رعایت محیط‌زیست عنوان کرد و ادامه داد: همه آحاد جامعه باید سربازان افتخاری محیط‌زیست باشند و همانند کشورهای پیشرفته این موضوع مهم از سنین پایین به ویژه مدارس باید فرهنگسازی شود.

 

وی اضافه کرد: حفظ‌ محیط‌زیست امری ضروری است و در واقع پیشگیری از عوامل مختلف از جمله جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف و بلایای طبیعی است.

 

نماینده مردم دزفول، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه، یاد آور شد: کشورهای ظالم، ایران را در همه موارد تحریم می‌کنند اما در موضوع تولید سیگار تحریمی اعمال نمی‌کنند لذا موارد مربوط به محیط‌زیست و پیشگیری از عواقب ناشی از عدم رعایت آن پر اهمیت است.

 

کد خبر 1247082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha