امتحانات پایه دوازدهم الکترونیکی تصحیح شد

میرحیدری از تصحیح الکترونیکی امتحانات پایه دوازدهم برای نخستین بار در استان اصفهان خبرداد.

«سید علی میرحیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اینکه تصحیح برگه های امتحانی حوز های تصیح الکترونیکی شده، گفت: امسال برای نخستین بار معلمان برگه های امتحانات نهایی سال دوازدهم را به صورت الکترونیکی در استان اصفهان تصیح کردند.

رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش استان اصفهان افزود: برگه های امتحانی اسکن شده و بر اساس سامانه الکترونیکی در اختیار معلمان قرار گرفته و آنان نمره دانش آموزان و داوطلبان را ثبت می کنند.

 

وی ادامه داد: معلمان تنها نمره هر سوال را بر اساس پاسخ نوشته شده ثبت کرده و سیستم الکترونیکی جمع کل نمره و همچنین مغایرت نمره معلم اول و دوم را تشخیص می دهد.

میرحیدری با بیان اینکه هر برگه امتحانی دوبار تصحیح می شود، تصریح کرد: کاربران اطلاعی از تصیح اول و دوم نداشته و مغایرت نمره را نمی دانند و سیستم الکترونیکی این موضوع را تشخیص می دهد.

 

وی این اقدام را در تسریع کار تصیح اوراق امتحانی مهم خواند و یادآورشد: خطا کاری در این مدل کاهش یافته و زودتر نمرات ثبت می شود.

رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش اصفهان با بیان اینکه حوزه امتحانی مثل گذشته در مناطق و نواحی استان ایجاد شده، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل این دوره از فعالیت در آینده امکان تصیح برگه های امتحانی در منازل توسط معلمان فراهم خواهد شد.

کد خبر 1247086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha