توزیع ۸۰۰ کیلو مرغ منجمد در بین خانوارهای نیازمند

رضا صدیقی مهنی گفت: شامگاه گذشته با همکاری بنیاد احسان و فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی ۸۰۰ کیلو مرغ منجمد در بین خانوارهای نیازمند کم بضاعت در بخش اسماعیلی توزیع شد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های قرارگاه جهادی شهید سلیمانی حوزه بسیج شهید مفتح بلوک، خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است.

 

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی حوزه بسیج شهید مفتح بلوک افزود: در این راستا همواره سعی شده با جلب کمک های مومنانه در ایام مختلف از آنها دستگیری شود.

 

وی بیان کرد: به همین منظور شامگاه گذشته با همکاری بنیاد احسان، قرارگاه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی فدائیان رهبر، ۸۰۰ کیلو مرغ منجمد در بین خانوارهای نیازمند در بخش اسماعیلی توزیع شد.

 

صدیقی مهنی اظهار کرد: البته فعالیت های قرارگاه جهادی شهید سلیمانی تنها به توزیع اقلام ضروری مورد نیاز محرومین ختم نمی شود و در سایر امور همچون ساخت و ساز مسکن محرومین و ازدواج آسان جوانان نیز فعالیت داریم.

 

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی حوزه بسیج شهید مفتح بلوک یادآور شد: به تازگی در ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) نیز با کمک های مردمی و مشارکت نهادها، جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان برگزار شد.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: همان طور که شهید سلیمانی خود را خادم مردم می دانست ما نیز خود را خدمتگزار مردم می دانیم و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

کد خبر 1247090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha