کمبودی در تامین سوخت برای مردم بخش بیارجمند وجود ندارد

حمیدی با اشاره به جود نداشتن کمبود در زمینه تامین سوخت مانند گازوئیل برای مردم بخش بیارجمند گفت: برای افزایش سهمیه سوخت اهالی بیارجمند باید میزان نیاز و نبود فروش آزاد و قاچاق سوخت با سازوکار قانونی اثبات و تائید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، محمد حمیدی شامگاه دوشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود با حضور نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از مهمترین اولویت‌ها می باشد،گفت: با تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت‌زدایی رفع مشکل آب بیارجمند با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به  پیگیری سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان اظهارداشت: اعتبارات محرومیت‌زدایی ، چهار برابر افزایش یافته و تلاش می‌شود با تخصیص این اعتبارات، طرح تامین آب آشامیدنی با اولویت تسریع شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز شاهد اختصاص اعتبارات خوبی در زمینه محرومیت زدایی در استان بودیم، افزود: یکی از طرح‌هایی که به خصوص در روستاهای محروم استان در راستای سبب تقویت امنیت اجتماعی و آرامش صورت گرفت، آبرسانی بود که متأسفانه به دلیل خشکسالی برخی روستاهای استان با تانکر آبرسانی می‌شدند که تلاش شد تا تعداد آنها کاهش یابد.

 

حمیدی با اشاره به اینکه   تا سال قبل ۵۱ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شد اما در یک سال اخیر شمار آنها را به حدود ۴۰ روستا کاهش یافت اظهار کرد: فعالیت‌های توسعه‌ای، عمرانی و توانمند سازی روستاییان نیز در راستای محرومیت زدایی در سراسر استان انجام می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در خصوص بخش بیارجمند گفت: کمبودی در زمینه تامین سوخت مانند گازوئیل برای مردم بخش بیارجمند وجود ندارد و برای افزایش سهمیه سوخت اهالی بیارجمند باید میزان نیاز و نبود فروش آزاد و قاچاق سوخت با سازوکار قانونی اثبات و تایید شود.

 

وی به مشکل زیرساخت مجتمع دامپروری در بیارجمند اشاره داشت وبیان کرد: بایستی بخش‌های مرتبط در زمینه واگذاری زمین، تخصیص آب و تامین گاز همراهی کنند.

 

حمیدی با تأکید بر توجه ویژه برای پرداخت تسهیلات حمایتی برای فعالیت دامپروری در بیارجمند به منظور اشتغالزایی و نگهداشت جمعیت ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط ،رفع مشکلات در زمینه پرورش شتر به عنوان شغل اصلی اهالی بیارجمند، رفع مشکل پوشش آنتن‌دهی تلویزیون و رفع مشکل مخابرات را با اولویت پیگیری کنند.

کد خبر 1247129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha