واحدهای جمع‌آوری ضایعات غیر مجاز با هدف حفظ محیط زیست پلمب شوند

کاشفی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست گفت: واحدهای جمع‌آوری ضایعات غیر مجاز با هدف حفظ محیط زیست پلمب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، خداداد کاشفی طی بازدید میدانی از مراکز جمع آوری ضایعات که سه شنبه ۲۷ دی انجام شد، گفت: به سرعت واحدهای غیر مجاز تخریب و یا پلمب شوند.

 

فرماندار شهرستان فردیس افزود: وجود واحدهای جمع آوری ضایعات تهدیدات زیست محیطی و بهداشتی دارد که نباید به آنها اجازه فعالیت داد.

 

وی از دادستان خواست تا با جدیت و فوریت مجوز پلمب و یا تخریب واحدهای غیر مجاز جمع آوری ضایعات را صادر کند تا مانع از ادامه فعالیت آنها شود.

 

وی اضافه کرد: ما با هرگونه فعالیت غیر مجاز مخالفیم ولی اگر واحدی دارای مجوزهای لازم باشد فعالیت آن بلامانع است.

 

خداداد کاشفی در بخشی دیگری از بازدید با اشاره به در نظر گرفتن معیشت بخشی از شاغلان در این بخش بیان کرد: ضروری است،جانمایی مناسبی برای واحدهای جمع آوری ضایعاتی صورت گیرد.

 

فرماندار از شهرداری خواست تا با هم افزایی و همکاری نهادهای مختلف در جهت جانمایی واحدهای ضایعاتی‌ها اقدام کند.

 

کاشفی تصریح کرد: باید در این زمینه معیشت شاغلان این بخش را نیز در نظر گرفت بدین ترتیب، باید بستر فعالیت قانونمند آنها مهیّا و در کنار این موضوع از توسعه ضایعاتی‌ها با وضعیت فعلی جلوگیری شود.

 

بر اساس گفته ی علیرضا ابراهیمی رییس سازمان پسماند شهرداری فردیس چهل واحد جمع آوری ضایعات غیر مجاز در شهر فردیس وجود دارد.

 

لازم به توضیح است دادستان، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری، رییس اداره بهزیستی، رییس سازمان فرهنگی شهرداری فردیس، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس همچنین جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، اورژانس اجتماعی و تیم سامانه 137 در این بازدیدهای میدانی فرماندار را همراهی کردند.

 

 

کد خبر 1247148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha