ساعات کار اصناف خراسان جنوبی تا ساعت ۲۰ شب کاهش یافت

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان مقرر شده است جهت کاهش مصرف گاز و کمک به مدیریت مصرف، ساعات کار اصناف به ساعت ۲۰ شب کاهش یابد.

حامد حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان مقرر شده است جهت کاهش مصرف گاز و کمک به مدیریت مصرف گاز ساعات کار اصناف به ساعت 20 شب کاهش یابد.

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه این موضوع دو روز گذشته مصوب شد، افزود: طبق بررسی ها بسیاری از اصناف این مورد را رعایت کردند و ساعت کاری خود را به ساعت 20 شب کاهش داده اند و تنها اصناف ضروری همانند سوپر مارکت ها که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند بیشتر فعالیت می کنند که محدودیتی ندارد.

 

حسن‌نژاد تصریح کرد: ساعات کار نانوایی ها تغییری نداشته و طبق رول عادی گذشته در حال پخت نان هستند، در صورتی که گاز نانوایی ها قطع شود ما برخی نانوایی را مجهز به مشعل دوگانه سوز کرده ایم تا مشکلی به وجود نیاید.

 

وی افزود: در مرکز استان سه نانوایی دوگانه سوز شده اند که به 9 عدد در حال افزایش است، وضعیت نانوایی های دوگانه سوز در شهرستان ها بسیار بهتر از مرکز استان است.

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون گاز هیچ نانوایی در استان قطع نشده است، گفت: امیدواریم مردم در مصرف بهینه گاز صرفه جویی لازم را داشته باشند.

 

حسن‌نژاد گفت: با اصنافی که غیرقانونی اقدام به وصل مجدد گاز کنند، برخورد قانونی و گاز آنها توسط شرکت برق قطع می شود.

 

وی در پایان از همراهی واحد‌های صنفی و صنعتی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز قدردانی کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1247173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha