فیلم مستند شهید رحمان بهرامی تولید شد

به گفته اوجاقی، مستند شهید رحمان بهرامی در راستای معرفی شخصیت و منش شهدای استان بخصوص شهدای مدافع حرم به عنوان الگوی نسل جوان در ۱۵ دقیقه تولید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد اوجاقی امروز در جمع خبرنگاران از تولید فیلم مستند شهید مدافع حرم رحمان بهرامی خبر داد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: این مستند به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید از مردادماه در دست تولید بود، بازبینی نهایی شده و آماده رونمایی است.

 

وی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با شبکه‌های سراسری انجام شده و مقرر است در آینده نزدیک از شبکه های سراسری سیما پخش گردد، گفت: مستند شهید رحمان بهرامی در راستای معرفی شخصیت و منش شهدای استان بخصوص شهدای مدافع حرم  به عنوان الگوی نسل جوان در 15 دقیقه تولید شده است.

 

رحمان بهرامی در ۱۳۴۷ در یک خانواده مذهبی متولد شد و در کسوت پاسداری درهشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشت؛ این شهید بزرگوار با اعتقاد محکم قلبی و با گذشتن از اهل  عیال و زندگی و برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به‌عنوان مستشار نظامی عازم سوریه شد. ، در ۲۰ اسفندماه ۹۴ به درجه رفیع شهادت رسید. 

 

از این شهید مدافع حرم 3 دختر و یک پسر به یادگار مانده است. این شهید بزرگوار فردی خیر و خوشنام در روستای محل تولد و شهرستان خرمدره شهرت داشته و در نیکی به پدر و  مادر کم نگذاشته است، در دوران پیری تا فوت دایی‌اش نیز از تو پرستاری کرده است.

 

شهید بهرامی که از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس بود ۳۰ سال خدمتش را در مناطق عملیاتی حضور داشته است.

کد خبر 1247188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha