شرکت ۷۴ خواهر از سراسر کشور در مسابقات سراسری قرآن/ اعلام نتایج ۲۸ دی ماه

خانی زاده با اشاره به اینکه نتایج بخش خواهران مسابقات سراسری ۲۸ دی ماه اعلام می شود؛ گفت: در بخش خواهران چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۷۴ نفر شرکت کرده اند. از این تعداد سه نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب می شوند.

«فاطمه خانی‌زاده» مسئول اجرای چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم (بخش خواهران) در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مسابقات قرآنی ظرفیت های بسیار خوبی برای بانوان ایجاد کرده است. در این مرحله از مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران 74 نفر شرکت کرده اند. از این تعداد سه نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد. این شرکت کنندگان در چهار رشته، حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت و ترتیل به رقابت پرداختند. ضمن اینکه 14 نفر هم تیم داوری را تشکیل می دهند.

 

خانی زاده تصریح کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از یک شنبه 25 دی آغاز شده و تا چهارشنبه شنبه 2۸ دی ادامه دارد. وی با اشاره به سطح برگزاری مسابقات چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیان کرد: این شرکت کنندگان برترین های هر استانی هستند که به این مرحله راه پیدا کردند. از لحاظ رقابت بسیار به هم نزدیک هستند. ضمن اینکه اطلاع دارید. سطح مسابقات قرآن اوقاف بالاترین سطح مسابقات قرآن در جمهوری اسلامی را دارد و شرکت کنندگان رقابت بسیار نزدیک و تنگا تنگی با هم دارد.

 

مسئول اجرای بخش خواهران چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: با توجه به اینکه رقابت هر چهار رشته؛‌ حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت و ترتیل تا فردا ۲۸ دی ماه در حال برگزاری است به همین دلیل تا اتمام مسابقات نمی توانیم در مورد شرکت کنندگان اظهار نظر کنیم. نا گفته نماند که فقط بخش حفظ تا پیش از این دوره برای بانوان در سطح بین الملل وجود داشت اما در این دوره بخش ترتیل هم افزوده شده است.

 

وی تصریح کرد: نتایج بخش خواهران چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۲۸ دی ماه بررسی و اعلام می شود.

 

کد خبر 1247203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha