برگزاری ویژه برنامه «دختران قاسمی، عهد فاطمی» در جاورده

در راستای ترویج فرهنگ فاطمی برنامه‌های تحت عنوان «دختران قاسمی، عهد فاطمی» با حضور دانش آموزان سه مقطع تحصیلی دهه هشتادی و نودی جاورده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، این ویژه برنامه به همت جمعیت فرهنگیان جوان انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش منطقه چاروسا با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر و معاونین آموزش و پرورش منطقه چاروسا برگزار شد.

 

در این آیین باشکوه برنامه های متنوعی از جمله همخوانی سرود رفیق شهیدم، برنامه های فرهنگی و هنری و جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس جاورده برگزار شد.

 

ایمان سبحان نژاد، معاون برنامه ریزی و توسعه ی منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان ویژگی های شخصیتی بزرگ بانوی جهان اسلام پرداخت و بر ترویج سبک زندگی و فرهنگ فاطمی تأکید کرد.

 

علی الهامی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چاروسا در این مراسم نیز گفت: هدف از برگزاری این ویژه برنامه ترویج فرهنگ فاطمی است که دختران و بانوان ما بتوانند از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگو برداری کنند و رفتار و منشی فاطمی داشته باشند .

 

گفتنی است در پایان این آئین به دانش آموزان تازه به سن تکلیف رسیده با اهدای هدایایی تجلیل و این روز بزرگ را جشن گرفتند .

کد خبر 1247219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha