فاز جنوبی پروژه سبزه میدان ۱۲ بهمن ماه در زنجان افتتاح می شود

فیروزفر از افتتاح فاز جنوبی پروژه سبزه میدان در ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل به ایران خبر داد و گفت: این افتتاح آغازگر جشن های مردمی دهه فجر در زنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر در استانداری با بیان اینکه در اجرای برنامه دهه فجر همواره از یک الگوی مشخص پیروی می کنیم، گفت: برای اثرگذاری بیشتر برنامه های این ایام می توانیم از الگوهایی اربعین استفاده کنیم.

 

شهردار زنجان به ظرفیت های موکب های استان در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و گفت: همانطور که در اعیاد از این موکب ها برای برگزاری ایستگاه های صلواتی استفاده می شود در ایام الله دهه فجر نیز برای برپایی ایستگاه های شور و نشاط استفاده کنیم.

 

وی با یادآوری اینکه کمیته فضاسازی و تزیین شهر در شهرداری فعال است، گفت: فاز جنوبی پروژه سبزه میدان 12 بهمن ماه در زنجان افتتاح می شود و آغازگر جشن های مردمی این ایام خواهد شد.

 

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر از سنتوات گذشته مردمی و در مساجد اجرا می شود، گفت: اجرای برنامه های دهه فجر با جهاد تبیین و با رویکرد نشاط و امید افرینی اجرا شود.

 

سردار طهماسبی با یادآوری اینکه این ایام مقارن با ماه رجب و ایام اعتکاف است، گفت: تلاش شود تا برنامه ها رویکرد معنوی و نشاط را در خود داشته باشند.

 

وی افزود: توجه به بسیج دانش آموزی، بازخوانی سرودهای دهه فجر، توانمندسازی گروه های سرود و تئاتر، اعزام راهیان نور دانش آموزی در این دهه مورد توجه باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان از توزیع کتاب بین هادیان سیاسی با موضوع تبیین خبر داد و گفت: برای این ایام رزمایش های فرهنگی و جهادی پیش بینی شده است.

کد خبر 1247230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha