۲۲ بهمن اوج قدرت نمایی مردم ایران و خاری در چشم دشمنان است

رفیعی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج قدرت نمایی مردم وخاری در چشم دشمنان است، گفت: در طول این دهه برنامه های تبیینی از دستاوردهای نظام برای آحاد مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن اوج قدرت نمایی مردم وخاری در چشم دشمنان است، گفت: در طول این دهه برنامه های تبیینی از دستاوردهای نظام برای آحاد مردم برگزار شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه همه دستگاه های اجرایی برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر را آغاز کنند، خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت ها برای گفتگو با گروه های مرجع و اقشار مختلف استفاده شود.

 

وی بر ضرورت برپایی تورهای رسانه ای توسط دستگاه ها به منظور لزوم ارائه و انعکاس پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نشست های خبری و برنامه های تبلیغاتی با فضاسازی شهری برای این ایام در دستور کار باشد.

 

رفیعی با تاکید بر تشکیل میز خدمت در این ایام به صورت ویژه گفت: برگزاری جشن های مردمی با سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشارکت شهرداری در سطح شهردر دستور کار قرار گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای خدمت رایگان در دستگاه ها و بازدید از موزه در راستای ایجاد فضای امید و نشاط در دهه فجر مورد تاکید است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه استان زنجان به عنوان دبیرخانه راهیان نور کشور معرفی شده است، گفت: برای ایام الله دهه فجر برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

 

علی اسماعیلی با اشاره به اینکه تمرکز بر اردوی راهیان پیشرفت در دستور کار ما قرار دارد، گفت: اولین گروه از راهیان نور اعزامی 23 بهمن ماه خواهد بود.

 

کد خبر 1247240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha