رشد ۴۹ درصدی بودجه شهرداری زنجان

به گفته فیروزفر، بودجه شهرداری زنجان برای سال آینده ۲۷۳۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که ۲۶۰۰ میلیارد تومان ردیف درآمدی و ۱۳۰ میلیارد تومان مطالبات شهرداری از دستگاه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: با توجه به تجربه سال گذشته و امسال بتوانیم کارها را به موقع شروع کنیم که با تصویب به موقع بودجه عملیاتی شد.

 

شهردار زنجان با بیان اینکه در راستای اجرای مفاد ماده 65 و 67 قانون شهرداری ها، بودجه امسال شهرداری زنجان از 1300 میلیارد تومان به 1830 میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: از این میزان، 98 درصد محقق شده است.

 

وی ادامه داد: لایحه بودجه سال آینده شهرداری زنجان 2730 میلیارد تومان پیش بینی شده است که 2600 میلیارد تومان مربوط به ردیف درآمدی و 130 میلیارد تومان مربوط به مطالبات شهرداری از دستگاه ها است و بودجه سال آینده شهرداری 49 درصد رشد دارد.

 

این مسئول از افتتاح فاز جنوبی پروژه سبزه میدان در 12 بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: تاسیسات شهرداری در حال سرقت است و از مردم و نیروی انتظامی درخواست داریم تا شهرداری را در این زمینه یاری کند.

 

رئیس شورای شهر زنجان نیز در سخنانی به لایحه بودجه 1402 شهرداری اشاره کرد و گفت: ایجاد تفرجگاه شهری، بازارچه ها، ادامه نهضت آسفالت، بازگشایی معابر و خرید و تقویت ناوگان حمل و نقل در اولویت های بودجه سال آینده شهرداری باشد.

 

ناصحی مقدم ادامه داد: با توجه به لایحه بودجه طی جلسات آتی با تشکیل کمیسیون تلفیق این موارد بررسی و تا پایان سال ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 1247251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha