پیشکسوتان دفاع مقدس به تاسی از حاج قاسم با فرزندان شهدا در ارتباط باشند

استاندار کرمان شهید سلیمانی را پناهِ فرزندان شهدا دانست و گفت: بعد از شهید سلیمانی گرفتاری فرزندان شهدا بیشتر شد لذا باید برای حل مشکل فرزندان شهدا کار را به نیت حاج قاسم پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار؛ سه شنبه شب(۲۷ دی) در مراسم تجلیل از فرماندهان پیشکسوت "مردان بی ادعای صحنه نبرد" تیپ سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان بر دورهمی رزمندگان دوران دفاع مقدس با تاسی به سنت حسنه حاج قاسم در این زمینه تاکید کرد.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه حاج قاسم کمتر اجازه می داد کسی از ایشان بگوید اما اکنون می شود بیان و ترویج کرد؛ افزود: شهید سلیمانی ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی داشت و به شدت اهل رفاقت بود و افراد زیادی مرید ایشان بودند.

 


 

وی ادامه داد: سیره دیگر شهید سلیمانی احترام، سرکشی و محبت به فرزندان شهدا بود و برای حل مشکل فرزند شهید از تهران می آمد و کار را حل می کرد و می رفت.

 

 

استاندار کرمان شهید سلیمانی را پناهِ فرزندان شهدا دانست و گفت: بعد از شهید سلیمانی گرفتاری فرزندان شهدا بیشتر شد و این جمع برای حل مشکل فرزندان شهدا کار را به نیت حاج قاسم پیگیری کند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان در مسائل امنیتی اخیر خیلی کمک کردند.

کد خبر 1247292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha