جشنواره فیلم موبایلی لیموشیرین در طبس اجرا می شود

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس گفت: جشنواره فیلم موبایلی لیموشیرین با موضوع اهمیت نماز اول وقت ویژه دانش آموزان در شهرستان طبس اجرا می شود.

علیرضا عصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: نماز یکی از واجبات است که باعث سعادتمند شدن انسان می شود و راه رستگاری و کمال را به انسان نشان می دهد.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس ادامه داد: در آیات و روایات مختلف بر روی نماز اول وقت بسیار تاکید شده است و به گفته آیت الله بهجت، نماز اول وقت مانند لیمو شیرین است، هرچه از اول وقت دورتر شود، تلخ می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم موبایلی لیموشیرین در طبس گفت: این جشنواره همزمان با سراسر استان در شهرستان طبس نیز اجرا می شود و علاقمندان تا ۱۲ بهمن ماه می توانند فیلم های خود را ارسال کنند.

 

عصاری ادامه داد: آثار جهت شرکت در این جشنواره باید در خصوص موضوعاتی همچون اهمیت نماز اول وقت، نماز جماعت در خانه، نماز اول وقت در هنگام کسب و کار و نماز در شرایط سخت و حضور دانش آموزان در مساجد و نماز در مسافرت تهیه شده باشد.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس عنوان کرد: شرکت در جشنواره فیلم موبایلی لیموشیرین تنها برای دانش آموزان آزاد است و شرکت کنندگان نباید از تجهیزات حرفه ای استفاده کنند و مدت زمان فیلم ها تنها باید یک دقیقه باشد.

 

 

کد خبر 1247320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha