لوازم گرمایشی بین مددجویان مناطق محروم و سردسیرتوزیع شد

تقوی از توزیع لوازم گرمایشی به مددجویان مناطق محروم و سردسیر به ویژه نقاطی که به تازگی به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شده اند خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سیده فاطمه تقوی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه  ۳۸ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان بوده واز خدمات حمایتی بهره مند می شوند گفت: با توجه به رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های مددجو و بر اساس نیازسنجی مددجویان ساکن مناطق محروم و روستایی استان در فصول سرد پاییز و زمستان وسایل گرمایشی توزیع می شود.

 

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به توزیع بیش از۹۰۰ لوازم گرمایشی بین مددجویان استان سمنان اظهارداشت: کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های این نهاد است.

 

وی از توزیع ۶۰۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده‌های نیازمند با شروع فصل سرمادرسالجاری خبردادوافزود: بیشتر این بخاری ها در مناطق محروم استان توزیع شده است.

 

تقوی با بیان اینکه همچنین در این مدت بیش از ۳۰۰ آبگرمکن نیز بین مددجویان استان سمنان توزیع شده است اضافه کرد: لوازم زندگی با مشارکت خیرین و امداد تهیه و به نیازمندان اهدا می‌شود.

 

وی با توجه به وجود سرما ،از آحاد مختلف مردم خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی تمامی مردم را از نعمت گاز فراهم سازند.

 

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده در بدنه خود کارکردهای مختلفی را برای حمایت از زوج‌های جوان منظور کرده است اظهارداشت: ۷۵۰ نو عروس با اهدای جهیزیه و سایر خدمات حمایتی در قالب مشاوره قبل و بعد از ازدواج، هدیه ازدواج به پسران، تامین جهیزیه برای نو عروسان به خانه بخت راهی شدند.

 

به گفته وی حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و… محور طرح حمایت از ایتام در سراسر استان محسوب می‌شود.

 

 

کد خبر 1247367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha