آماده عرضه الگوی جهانی در حوزه زنان هستیم

افتخاری با تشریح اهداف ششمین همایش بین‌المللی بانوی مهر گفت: ما با داشتن الگوهایی همچون حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) به الگوی غربی نیاز نداریم؛ آماده‌ایم این الگو را به جهان بشری عرضه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، لاله افتخاری در همایش بین المللی بانوی مهر که امروز (چهارشنبه، 28 دی ماه) در سالن همایش های برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: امروز جامعه و خانواده بشری بیش از هر زمان دیگر نیازمند الگوی متعالی و وحیانی است، همان گونه که رهبر معظم انقلاب از آن به الگوی نه شرقی نه غربی یاد کرده اند.

 

دبیر کل ششمین همایش بین المللی بانوی مهر افزود: زنان باید مانند حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) عفیف و تاریخ ساز باشند. الگویی که از آغازین سال های گام دوم انقلاب برای همه به ویژه زنان ترسیم شده، دارای اهمیت است.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد تصریح کرد: ششمین همایش بین المللی بانوی مهر با تاکید بر جمعیت و فرزندآوری با حضور بیش از 70 نفر از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، بحرین، لبنان و فلسطین برگزار شده است.

 

افتخاری تاکید کرد: تلاش بر آن است تا در برگزاری ششمین همایش بین المللی بانوی مهر همگرایی صورت گیرد و تصاویری از شهدا با تاکید بر فرهنگ ایثار و شهادت و آگاهی از خاطرات و یادگاران در این عرصه به نیابت از شهدا در حاشیه همایش به تصویر کشیده است.

 

وی تصریح کرد: به نیابت از شهدا به ویژه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس آمده ایم تا بگوییم پرچمی را که بر دوش ما گذاشته اید روی زمین نگذارید و فرهنگ فاطمی را ادامه دهید.

 

افتخاری با بیان اینکه پررنگ کردن نقش بانوان شهیده از دیگر اهداف برگزاری ششمین همایش بین المللی بانوی مهر است، گفت: ما الگویی همچون حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) داریم و نیاز نیست الگوی غربی داشته باشیم.

 

دبیر کل اتحادیه زنان مسلمان تصریح کرد: آماده هستیم تا این الگو را به جهان بشری ارایه دهیم و دست خانواده ها را بگیریم.

کد خبر 1247389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha