انجام بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی در راستای کاهش فقر و. توانمندسازی نیازمندان

میاحی، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی و تالیفات در راستای کاهش فقر و محرومیت و توانمندسازی نیازمندان و ... در کمیته امداد استان انجام شده است.

لفته میاحی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: حضور کمیته امداد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با هدف ارائه اقدامات پژوهشی، دانش بنیان و فناورانه بوده و طرح های علمی پژوهشی امداد در زمینه های مختلف اشتغال دانش بنیان، توانمندسازی کارکنان و نیازمندان، امداد هوشمند و کارآمد و نظام پیشنهادات مردمی درجهت توسعه روش های نوین فناوری ارائه می‌شود.

 

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان، افزود: طرح امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا وسپس به صورت رسمی در کل کشور اجرایی شد.

 

وی اضافه کرد: صدقات از طریق کیوآر از دیگر طرحهای نوین است که در استان خوزستان جهت تسهیل دردریافت اعانات ومساعدت های خیرین عزیز در این نمایشگاه رونمایی شد.

 

لمیاحی اشاره کرد که مددجویان ونیکوکاران عزیز می توانند از طریق آدرس اینترنتی soha.emdad.ir به صورت الکترونیکی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان در تعامل باشند.

 

وی تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تأکید و توجه این نهاد است.

 

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان، ابراز کرد: حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعدادهای درخشان به‌منظور رونق کسب‌وکارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی و تالیفات در راستای کاهش فقر و محرومیت و توانمندسازی نیازمندان و ... در کمیته امداد استان انجام شده است.

 

میاحی، اذعان کرد: سامانه نظام پیشنهادات سال گذشته به آدرس http://pishnahadat.emdad.ir / راه اندازی شد و آماده دریافت تمامی ایده‌ها، طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

 

وی یاد آور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد خوزستان با شماره ۳۳۳۶۶۰۲۰-۰۶۱۱ در تماس باشند.

 

کد خبر 1247474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha