مادران با تربیت صحیح بر اساس طاعت الهی و حب جهاد در راه خدا، نسل آینده را می سازند

الموسوی، فعال اجتماعی از لبنان درباره انتقال فرهنگ اسلامی به نسل آینده گفت: مادران در خانه با تربیت صحیح بر اساس طاعت الهی و حب جهاد در راه خدا می توانند نسل آینده را بسازند.

الموسوی، فعال اجتماعی لبنانی، مادر شهید عباس الموسوی از شهدای مقاومت اسلامی در لبنان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جهان اسلام خبرگزاری شبستان درباره نقش زن در جامعه گفت: به فضل اسلام و  تلاش های انقلاب اسلامی که بر پایه اسلام است، زنان به جایگاهی رفیع رسیدند و شأن و کرامت خود را بازیافتند.

 

وی افزود: امروزه زنان در تمامی عرصه و میادین فعال هستند و به عنوان یک عنصر کامل دوشادوش مردان در ساخت جامعه حضور دارند.

 

مادر شهید عباس الموسوی با اشاره به زمان پیامبر اکرم(ص) گفت: زنان در آن زمان نیز مردان را در جنگ ها حمایت می کردند و فرزندان خود در راه طاعت الهی تربیت می کردند و امروزه نیز زنان در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی و در جنگ با دشمنان و مقابله با آنان حضور فعال دارند.

 

وی درباره اینکه چگونه زنان می توانند فرهنگ اسلامی را به نسل آینده خود منتقل کنند، گفت: در واقع مادران با تربیت صحیح خود در خانه و بر اساس طاعت الهی  و حب جهاد در راه خدا می توانند نسل آینده را بسازند و در واقع فرهنگ اسلامی از سوی مادران و در خانه شکل می گیرد و باعث تربیت نسل آینده می شود.

 

این مادر شهید درباره اینکه چگونه زنان مسلمان می توانند تهدیدها را در جامعه به فرصت تبدیل کنند، گفت: زن آموزش می دهد و آموزش می بیند و با این کار باعث گسترش فرهنگ و علم بر مبنای اسلام خواهد شد.

 

کد خبر 1247521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha