۴۰۰ مسجد گلستان میزبان مراسم معنوی اعتکاف/ پیش بینی حضور بیش از ۱۰ هزار معتکف

حجت الاسلام دیلمی گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال به میزبانی بیش از ۴۰۰ مسجد و بیش از ۱۰ هزار معتکف در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه امروز (چهارشنبه 28 دی) در حاشیه یکصدونهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت اعتکاف یکی از رویش های انقلابی است و مجموعه ای از برترین ها در ایام اعتکاف محقق می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مراسم معنوی اعتکاف در بهترین ایام و بهترین مکان (مسجد) با مجموعه ای از عبادت های روزه، نماز، تهجد، نفکر و توسل انجام می شود.

 

وی ادامه داد: اعتکاف برکات فراوانی برای خانواده ها و نظام و انقلاب ما در مسیر تمدن سازی دارد.

 

حجت الاسلام دیلمی اظهارداشت: با توجه به وقفه سه ساله کرونایی در برگزاری اعتکاف، امسال ستاد شئون فرهنگی استان با محوریت اعتکاف امروز تشکیل شد و مباحث برگزاری این مراسم فاخر و دینی در قالب پنج کمیته ترسیم شده است.

 

وی گفت: با همت اعضای کمیته ها و مسئولان کمیته، کمیته های پشتیبانی، فرهنگی و قرآنی، امنیت، بهداشت و سلامت تشکیل شده تا بتوانیم میزبان خوبی برای معتکفین باشیم.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امسال میزبان بیش از 400 مسجد و بیش از 10 هزار معتکف در سراسر استان خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1247528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha