ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به جامعه ایثارگر نیازمند همت مضاعف است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت خدمت رسانی ها به جامعه ایثارگر، گفت: در این راستا باید همت مضاعف صورت گسرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی، امروز(۲۸دی)، در چهارمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت و جلسه مشاوران وزرا در امور ایثارگران اظهارداشت: شهدا و خانواده شهدا محبوب خداوند هستند و هر خدمتی که به خانواده شهدا و بازماندگان شهدا صورت گیرد مورد رضایت خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود:کسانی که در استقرار جمهوری اسلامی، در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ، در حفظ استقلال وتمامیت ارضی جمهوری اسلامی، از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرده و در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کردند، ایثارگری را معنا کردند و جمعی به فیض شهادت نائل شدند و جمعی به درجه جانبازی، آزادگی و یا اسارت گرفته شدند، این چنین مجموعه ای را ما ایثارگر می دانیم. 

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مقام بزرگ شهادت برای ما قابل ارزش و ارزش گذاری است، تصریح کرد: باید خدمت گزاری به جامعه هدف تقویت شود و همه تلاش کنیم.

 

وی عنوان کرد: در حوزه ایثار و شهادت اقداماتی که انجام می شود جای قدردانی دارد و باید خدمتگزاری ها از لحاظ کمیت و کیفیت مورد توجه ویژه قرار گیرند و خدمات نیازمند بازنگری هستند که نیازمند کار و همت مضاعف است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بیان کرد ما لرستان را در بحث اشتغال و آب ویژه می دانیم، این ویژه بودن هنوز عملی نشده است، بیان کرد: در این راستا دستگاه های اجرایی در استان، وزارت خانه ها و وزرا، مشاورین و معاونت ها باید تلاش کنند ایده رئیس جمهور عملی شود.

 

وی ادامه داد: در بودجه ای که سالانه نوشته می شود در برنامه هفتم باید توجه بیشتری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در حوزه اشتغال باید مجموعه وزارت خانه ها و سرمایه گذاری در بخش خصوصی دست به دست هم بدهند؛ بعضی از وزارت خانه ها ظرفیت هایی دارند که اگر به استان توجه کنند می تواند در حوزه اشتغال اقدامات مهمی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه داشته های ما از نداشته ها بیشتر است، گفت: با همدلی و خرد جمعی می توانیم پیشرفت اقتصادی را رقم بزنیم و مشاورین وزرا می توانند نقش آفرین باشند و گام های خوبی برای استان برداشته شود، استان لرستان نیازمند توجه ویژه است.

کد خبر 1247542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha