رییس جدید ثبت احوال شهرستان هامون معرفی گردید

محمد سرحدی به عنوان رئیس جدید ثبت احوال شهرستان هامون معرفی گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،️ با حضور مدیرکل ، معاون اسناد هویتی و حراست ثبت احوال استان در فرمانداری شهرستان هامون در جلسه ای با فرماندار شهرستان ، جناب آقای محمد سرحدی به عنوان رئیس جدید ثبت احوال شهرستان هامون معرفی گردید .

مدیرکل ثبت احوال استان در این مراسم گفت: با توجه به گستردگی شهرستان هامون در این شهرستان علاوه بر اداره مستقر در مرکز شهرستان ، نمایندگی ثبت احوال در شهرک علی اکبر نیز در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش گردیده تا خدمات رسانی مناسبی با مراجعین صورت گیرد .

 

رضا راحت دهمرده با اشاره به پایگاه سازمان ثبت احوال کشور گفت : سازمان ثبت احوال کشور سعی نموده علاوه بر اطلاعات هویتی و بیومتریک ، اطلاعات نشانی و مهاجرت افراد را نیز جمع آوری نماید تا بتوان بر اساس آن نسبت به سرشماری جمعیت هر منطقه در سریعترین زمان ممکن اقدام گردد .

 

وی افزود : پایگاه اطلاعات خانواده و خانوار که هم اکنون به صورت اینترنتی از طریق سامانه سهیم (sahim.sabteahval.ir) در اختیار افراد قرار گرفته است و در تمامی دستگاههای اجرایی در حال استفاده است و احراز هویت و شناسایی ایرانیان به سهولت امکان پذیر شده است .

حاجی حسینی فرماندار شهرستان هامون ضمن تقدیر از عملکرد ثبت احوال در شهرستان با اشاره به تکریم مراجعین گفت : مراجعه کنندگان به جهت رفع مشکل خود به ما مراجعه می نمایید و باید به بهترین نحو با آنان گفتگو و خدمات به آنان ارائه گردد و تلاش نماییم در کمترین زمان ممکن مشکل آنان مرتفع گردد .

وی گفت : ما در راه دفاع از اسناد هویتی دو شهید در استان داریم و باید جهت صیانت از خون این شهدا در حفظ و حراست اسناد هویتی کوشا باشیم و با احترام و تکریم مردم و حرکت جهادی مشکل مردم را بر اساس قانون مرتفع نماییم .

در پایان جلسه از زحمات جناب آقای مرتضی قاسم زاده تقدیر و جناب آقای محمد سرحدی به عنوان رییس جدید ثبت احوال شهرستان هامون معرفی گردید .

 
کد خبر 1247570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha