استقبال جوانان از مراسم اعتکاف نشان از شکست دشمن در انحراف این نسل دارد

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه دشمن همواره درصد ایجاد فاصله بین نسل جوان و معنویت است، گفت: استقبال جوانان از مراسم اعتکاف نشان از شکست دشمن در انحراف این نسل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام ملکی امروز در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف ماه رحب اظهار کرد: دشمن همواره در صدد فاصله انداختن بین معنویت و نسل جوان است اما هرگز در این توطئه خود موفق نشده است چرا که همگان شاهدیم در هر موقعیتی که فعالیت فاخر و برنامه‌های شاخص فرهنگی اجرا شده جوانان استقبال گسترده ای داشته و همواره در پذیرش مبانی دینی و فرهنگی پیشقدم هستند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی خرمدره با یادآوری اینکه کسانی که ماه رجب را گرامی بدارند و از فضائل این ماه بهره ببرند در قیامت آنها را با نام ویژه «أین الرجبیون» صدا می زنند، گفت: کسی که دو روز به نیت اعتکاف در مسجد ماند و روزه گرفت، روزه روز سوم واجب می شود.

 

حجت الاسلام ملکی بر لزوم برگزاری اعتکاف دانش آموزی و حضور نسل جوان جامعه را در مراسم اعتکاف تأکید کرد و گفت: بهره گیری از ظرفیت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در برگزاری مراسم‌های مناجات خوانی، مولودی و تهیه محتوی در حوزه جهاد تبیین، دهه فجر، جمعیت و فرزند آوری، حوادث و اغتشاشات اخیر، معرفی الگوی زن سوم ایرانی اسلامی و  در فضای مجازی و رسانه‌ای از جمله برنامه های اعتکاف خواهد بود .

 

کد خبر 1247581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha