تقدیر امام جمعه طبس از فعالیت های کانون فجر

امام جمعه طبس از فعالیت های موثر مدیر کانون فرهنگی هنری فجر مسجد جامع این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تقدیر کرد.

سعید سعیدیان مدیر کانون فرهنگی هنری فجر شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: این کانون در زمینه‌‌های مختلف از جمله برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ... فعالیت‌های متعددی را در سطح مسجد انجام داده است.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تاکنون به ۲۰ نفر از خانواده‌های نیازمند تسهیلاتی با رایزنی دیگر مراکز پرداخت شده است، افزود: همچنین تلاش می‌شود که با کمک خیرین و قراردادن رقمی در حسابی، زمینه پرداخت تسهیلات را از طریق کانون و مسجد فراهم کنیم.

 

سعیدیان گفت: همچنین تاکنون به برخی از خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار و نوجوانان آنها تجهیزاتی از قبیل تلویزیون، دوچرخه، فرش، سبد غذایی، گوشت گرم و ... اهدا شده است.

 

وی با بیان اینکه این خانواده ها با همکاری یکی از مراکز نیکوکاری شناسایی شده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ خانواده به صورت ثابت از خدمات و کمک‌های این کانون و مسجد بهره‌مند می‌شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فجر شهرستان طبس به خرید دو دستگاه دوچرخه برای نوجوانان عضو این کانون هم اشاره کرد و گفت: همچنین در قالب یک طرح اعلام شد که هر کدام از نوجوانان به همراه والدین خود در نماز جماعت شرکت کنند، هدیه‌ای دریافت می‌کنند که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

 

وی با بیان اینکه ویژه برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و اهدای هدیه به افرادی که مزین به نام «فاطمه» و «زهرا» هستند، با استقبال پرشور مردم برگزار شد، یادآور شد: در این مراسم به ۷۰ نفر از بانوان هدایایی تقدیم شد.

 

سعیدیان خاطرنشان کرد: دوره آ‌موزشی مکبری نیز با شرکت ۲۰ نفر برگزار و از توان شرکت‌کنندگان در مکبری نماز جماعت استفاده می‌شود.

 

گفتنی است، فعالیت های این کانون از سوی امام جمعه شهرستان طبس مورد تقدیر قرار گرفته و در یک مراسم،‌ با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مدیر کانون فرهنگی هنری فجر تجلیل شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1247596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha