فعالیت‌های قرآنی روستاهای خراسان شمالی تدوین شد

فعالیت‌های قرآنی روستاهای خراسان شمالی در قالب برنامه مستند تلویزیونی با نام "در یک نگاه"در راستای عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری ثبت و تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ علی اصغر نودهی امروز پنج‌شنبه اعلام کرد: مستند تلویزیونی «در یک نگاه»، حرکتی از سوی  دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری شبکه سراسری قرآن در راستای عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری(حفظه الله) مبنی بر ثبت و ضبط سرگذشت فعالیت های قرآنی در این استان تدوین شده است.

 

 

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه زمان پخش برنامه ها ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه می باشد، اظهارکرد: جمعه ۳۰ دی ماه مستند روستای بام و از شنبه یکم بهمن ماه تا سه شنبه چهارم بهمن ماه به ترتیب مستند روستای ارکان، شهرستان شیروان،  روستای پشنده و  مستند روستای خرق پخش خواهد شد.

 

 


نودهی همچنین به باز پخش برنامه های مستند "در یک نگاه " اشاره کرد و گفت: از شنبه یکم تا چهارشنبه پنجم بهمن ماه ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد به ترتیب مستند روستای بام، روستای ارکان، مستند شیروان، روستای پشنده و روستای خرق از شبکه سراسری قرآن پخش خواهد شد.

 

 


یادآوری می شود؛ تهیه کننده این مستند به کارگردانی سید جعفر جعفری اولیا، تصویربرداری روژیا یغمایی و صدابرداری علی امینی از پنج‌شنبه ۱۹ آبان ماه تا دوشنبه ۲۳ همین ماه با حضور در روستاهای «پشنده»، «خرق»، «ارکان»، «فجرآباد»، مشهدطرقی» و «بام» فعالیت های شاخص و اثرگذار در حوزه قرآن و عترت را به تصویر کشیده اند.

 

 

کد خبر 1247643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha