جانبازان اسوه های ایثار و مقاومت هستند / گفتمان جانبازان برای همه مسئولان درس آموز است

بهرام نیا با بیان اینکه جانبازان اسوه های ایثار و مقاومت هستند، گفت: جانبازان فداکار ما جان عزیز خود را برای انقلاب و اسلام فدا کردند و گفتمان جانبازان برای همه مسئولان درس بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان سیروان با اتفاق مهندس بسطامی و خانم دکتر فلاحی نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی با جانباز ۷۰ درصد غلام تهرانی پور در روستای باغله شهرستان سیروان دیدار و گفتگو کرد.

 

استاندار ایلام در این بازدید افزود: منزلت جانبازان بسیار والا و باید این عزیزان همواره از طرف مسئولان تکریم شوند.

دکتر بهرام نیا بیان داشت: جانبازان فداکار ما جان عزیز خود را برای انقلاب و اسلام فدا کردند و گفتمان جانبازان برای همه مسئولان درس بزرگی است.

 

 در پایان این دیدار در پی د‌رخواست جانباز ۷۰ درصد غلام تهرانی پور، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام دستورات لازم را صادر کردند.

 

جانباز سرافراز غلام تهرانی پور در مرداد ماه سال ۶۶ در منطقه میمک به درجه رفیع جانبازی نایل شدند.

 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار، بازدید از پروژه زمین چمن طبیعی شهر لومار، بازدید از واریانت قاضی خان- بدره، ،دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد و حضور در نشست شورای اداری با حضور بزرگان معتمدین و متنفذین شهرستان از جمله برنامه‌های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان سیروان است.

 

کد خبر 1247656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha