۳۴ اداره بشرویه بدون استفاده از سوخت گاز فعالیت خواهند داشت

فرماندار بشرویه گفت: از شنبه تمامی ادارات شهرستان بدون استفاده از سوخت گاز شروع به کار خواهند کرد که از ۴۱ اداره شهرستان هفت اداره اعلام کرده اند که فعلا نتوانسته اند سوخت جایگزین فراهم کنند، که باید زودتر پیگیری شده و سوختی غیر از گاز جایگزین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده صبح امروز (۳۰ دی) در ستاد مدیریت بحران و انرژی بشرویه اظهار داشت: در این شرايط بحث تبیین جنگ شناختی و ترکیبی دشمن و بیان برخی از جنایات دشمن باید مورد توجه قرار داشته باشد.

 

فرماندار شهرستان بشرویه با اشاره به زلزله اخیر گفت: وحدت و همدلی بسیاری را در زلزله اخیر در بشرویه شاهد بودیم و الحمدالله از مشکلات با کمک مردم عبور کردیم و اکنون در بحث بحران انرژی هستیم و افت بسیار فشار گاز را شاهد بودیم.

 

علیزاده از مردم شهرستان بشرویه به دلیل صبوری و بصیرت آنها در بحث بحران انرژی به ویژه از اصناف که با وجود اینکه آسیب دیدند و ضرر دادند اما همراهی کردند و باعث شدند تا اشتراکات خانگی پایدار بماند به صورت ویژه قدردانی کرد.

 

فرماندار بشرویه گفت: در تربت جام با فشار ۱۳۸ گاز منازل قطع شد اما در شهرستان ما فشار گاز به زیر ۳۰ رسید اما قطع گسترده نداشتیم و این همراهی مردم بود که باعث این اتفاق شد.

 

وی همچنین از همراهی خبرنگاران، موکب امام رضا (ع) و فعالیت گروه های جهادی و روسای ادارات به جهت همدلی و وحدت که بین مجموعه اداری شهرستان وجوددارد، قدردانی کرد.

 

علیزاده گفت: از شنبه تمامی ادارات شهرستان بدون استفاده از سوخت گاز شروع به کار خواهند کرد که از ۴۱ اداره شهرستان هفت اداره اعلام کرده اند که فعلا نتوانسته اند سوخت جایگزین فراهم کنند، که باید زودتر پیگیری شده و سوختی غیر از گاز جایگزین شود.

 

وی ادامه داد: در صورتی که هر مدیری در اداره از سوخت گاز استفاده کند به عنوان ترک فعل به دادستان معرفی خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان بشرویه با تاکید بر بازرسی جدی از ادارات از شنبه گفت: مسئولیت تامین گرمایش اداره به عهده‌ی رئیس اداره است، نیروهایی که در محل کار حضور ندارند باید دور کار باشند اگر ارباب رجوعی مراجعه کرد باید نیرو فراخوان شود و کار ارباب رجوع را پیگیری کند.

 

 

کد خبر 1247718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha