اروپا نتیجه اقدامات خود را در مقابله با ایران خواهد دید

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آخرین اقدام اتحادیه اروپا به عنوان هم پیمان آمریکا تلاش برای تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران بوده است گفت: نتیجه اقدامات خود را در مقابله با ایران خواهد دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 30 دی) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، گفت: آمریکا دشمن شماره یک بشریت و انسانیت است و آخرین جنگی که علیه ایران راه انداخت همین اغتشاشات اخیر بود.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: آمریکا در اغتشاشات اخیر جنگ احزاب راه انداخت و حتی کشورهای همسایه ایران را درگیر حمایت از اغتشاسات اخیر کرد.


امام جمعه رشت، دولت آمریکا را فریبکار، جنایتکار و تبهکار خواند و افزود: اخراج ایران از سازمان های جهانی مانند کمیسیون زن سازمان ملل از حوادث بعد از اغتشاشات بود.


فلاحتی خاطرنشان کرد: خارج شدن از برجام اقدام دیگر همپیمانان آمریکا مانند فرانسه در پاسخ به ناکامی در اغتشاشات اخیر است.


وی گفت: ایران در انزوا رشد می کند چرا که خروج آمریکا از برجام جز بدنامی برای این کشور چیزی نداشت.


امام جمعه رشت اذعان کرد: آخرین اقدام اتحادیه اروپا به عنوان هم پیمان آمریکا تلاش برای تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران بوده است.


 وی یادآور شد: اتحادیه اروپا چند وقت پیش میزبان فرقه منافقین بود که دستشان به خون 17 هزار ایرانی آغشته است.


 فلاحتی تاکید کرد: اتحادیه اروپا نتیجه اقدامات خود را در مقابله با ایران خواهد دید.


 وی در ادامه به سفر دستیار ویژه رییس جمهور روسیه به ایران گفت: امیدواریم در آینده نزدیک راه آهن رشت به انزلی و آستارا آماده بهره برداری شود  تا نتایج آن را در اقتصاد ایران و گیلان ببینیم.


نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به فرا رسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه پر برکتی است و واجب است مومنان از فضایل این ماه بهره ببرند.


وی اعلام کرد: روز قیامت منادی از عرش، اهل ماه رجب را صدا می کند و افرادی که چهره هایشان مانند ماه می درخشد از جمعیت بیرون می آیند و خداوند به آنها پاداش می دهد.


فلاحتی گفت: روزه ماه رجب ارزش زیادی دارد و در احادیث گفته شده کسانی که توان روزه داری ندارند حتی اگر شده یک قرص نان به نیازمند بدهد تا از برکات ماه رجب بهره ببرد.


وی گفت: تولد امام باقر (علیه السلام) بنیانگذار دانشگاه اسلامی و نهضت ترویج فقه و فقاهت در این ماه واقع شده است.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: دانشگاه جوامع اسلامی و بسیاری از دانشگاه های کشورهای غیر اسلامی دنیا علم خود را مدیون امام باقر (علیه السلام) هستند.

کد خبر 1247749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha