دشمن می خواهد وحدت و امید را از جامعه ایرانی بگیرد

امام جمعه منطقه خیرآبادشهرستان ورامین گفت: دشمن می خواهد وحدت و امید را از جامعه ایرانی بگیرد و آنچه امروز نیاز اصلی جامعه است وحدت و امید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه منطقه خیرآبادشهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه با اشاره به اینکه در آستانه حلول ماه  رجب قرار داریم، ضمن تبریک حلول این ماه با برکت و با عظمت، اظهار کرد: از همین ابتدا سعی و تلاش نماییم تا بتوانیم قدر و عظمت این ماه را بدانیم و از رحمت الهی در این ماه استفاده نماییم.
وی گفت: میلاد امام باقر(ع) را تبریک عرض می‌نمایم، همچنین شهادت امام هادی(ع) را تسلیت عرض می‌نمایم.
امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه در دو روز گذشته پارلمان اروپا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزء گروه های تروریستی قرار داد، افزود: این اقدام اولین بار نیست بلکه چند سال قیل نیز آمریکا این کار را کرد و سپاه قدس را در لیست گروه های تروریستی قرار داد، ملت بزرگ ایران هیچگاه نقش مهم و خدمات ۴۳ ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فراموش نکرده و نخواهد کرد و این اقدام از سر عجز پارلمان اروپا هرگز از ارادت ملت ما به سپاه پاسداران کم نخواهد کرد. حجت الاسلام طزری بیان کرد: خدمات سپاه پاسداران فقط منحصر به ایران اسلامی نبوده و نیست بلکه همین مردم اروپا هم بهره مند شده اند، اگر سپاه در مقابل داعش ایستادگی نکرده بود داعش اروپا را هم دربر می‌گرفت، اگر در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اهتمام نمی‌ورزید امروز وضع اروپا به مراتب بدتر از امروز بود.
وی خاطرنشان کرد: اهداف پارلمان اروپا از این اقدام، فشار بر جمهوری اسلامی برای گرفتن امتیازات بیشتر در مذاکرات برجام، دادن تنفس مصنوعی به اغتشاشات و اغتشاشگرانی که در حال افول هستند، انتقام از سپاه و بسیج بخاطر مقابله با اغتشاشگران و التهاب آفرینی در بازار ارز و طلا است.
خطیب جمعه خیرآباد افزود: اروپا بخاطر مشکلات متعددی که در جنگ اوکراین و روسیه برای او درست کرده است برای فرار از این مشکلات بدنبال انحراف افکار عمومی با این ترفند می‌باشد، البته اروپا باید بداند جمهوری اسلامی جواب این اقدام نابخردانه اروپا را خواهد داد.
حجت الاسلام طزری در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم فرمودند نقشه دشمن برای اغتشاشات جامع و کامل بود و در مکان و زمان خود انجام گرفت لیکن در محاسبه دچار اشتباه شدند، گفت: ایشان به چند اشتباه محاسباتی اشاره فرمودند اول گمان کردند مردم بخاطر اعتراض به وضعیت اقتصادی، آنان را همراهی خواهند کرد اما نمی‌دانستند که ملت هرگز نظام و انقلاب خود را رها نخواهند کرد و با دشمنان این نظام بخاطر مشکلات اقتصادی همراهی نخواهند کرد، دومین اشتباه محاسباتی این بود که با توهین و فحش و بد دهانی می‌توانند مسؤولان بالای نظام را دچار انفعال کنند یا با وسوسه و هیاهوی تبلیغاتی بین مسؤولان نظام اختلاف بیندازند و به خواسته های خود برسند.
امام جمعه خیرآباد عنوان کرد: آنچه امروز نیاز اصلی جامعه است وحدت و امید است و دشمن قصد دارد هر دو عامل بقاء نظام و ملت را از این نظام اسلامی بگیرد، لذا با بزرگ نمایی کمبودها و نواقص و کوچک نمایی خدمات بزرگ، امید را از بین می‌برد و با قوم گرایی و اختلافات مذهبی و تحریک احساسات گروهی علیه دیگر بدنبال بر هم زدن وحدت جامعه اسلامی هستند.
 

کد خبر 1247762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha