ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی کاهش یافت

فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی از شنبه (۱ بهمن) با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، باستناد مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تفویض اختیار تعیین تکلیف ساعت کاری ادارات در شرایط اضطرار به استانداران، با عنایت به موج جدید سرما، افزایش گاز مصرفی و لزوم مدیریت و کنترل مصرف انرژی، برابر مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، تغییراتی در آغاز ساعت کاری دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی اعمال شد.

 

بنا به این تصمیم، ساعت آغاز به کار تمامی نهادها، سازمان ها، ادارات و مؤسسات عمومی غیردولتی، بانک ها از روز شنبه ۱ بهمن ماه با دو ساعت تأخیر خواهد بود. مراکز امدادی، خدمات رسان و درمانی از این قاعده مستثنی می باشند و به روال شرایط عادی به ارائه خدمات می پردازند.

 

طبق اعلام استاندار خراسان جنوبی، مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا شنبه (۱ بهمن) سوخت جایگزین گاز را برای ادارات تامین کنند، چراکه به هیچ وجه اجازه استفاده از گاز به ادارات داده نخواهد شد.

 

وی همچنین تاکید کرده است: بازرسی استانداری به همراه نیروهای بسیج بر این موضوع نظارت خواهند کرد و چنانچه دستگاهی از گاز برای گرمایش استفاده کند، برخورد جدی با مدیر مربوطه صورت  می‌گیرد.

 

گفتنی است، ادارات استان خراسان جنوبی از ۲۱ لغایت ۲۹ دی‌ماه به صورت دورکار فعالیت خود را انجام دادند تا با صرفه‌جویی در مصرف گاز، تامین گاز در بخش خانگی با مشکل مواجه نشود. موج سرمای خراسان جنوبی و برودت هوا در دو هفته گذشته در چند دهه اخیر بی‌سابقه بوده است. موج دوم سرما طبق اعلام مسئولان تا دوشنبه هفته آتی ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1247788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha